Συμβουλές δημιουργίας ενός επιτυχημένου brand

Τα εμπορικά σήματα (brands) είναι κάτι παραπάνω από απλές εικόνες. Οι περισσότεροι άνθρωποι τα συνδέουν με ένα λογότυπο. Σκεφτείτε το διάσημο φαγωμένο μήλο της Apple. Ένα εμπορικό σήμα είναι κάτι πολύ περισσότερο από ένα λογότυπο - είναι μια υπόσχεση. Ένα εμπορικό σήμα θέτει μια προσδοκία που εσείς, ως καταναλωτές, περιμένετε να τηρηθεί. Σε αυτό το άρθρο, θα μιλήσουμε για το τι ακριβώς αποτελεί ένα εμπορικό σήμα και θα σας δείξω πως μπορείτε να δημιουργήσετε το δικό σας brand ούτως ώστε να γίνετε αντιληπτοί στις προσπάθειες μάρκετινγκ μετέπειτα. Τι είναι ένα εμπορικό σήμα; Το εμπορικό σήμ...

κατασκευή ιστοσελίδας blog, σχεδιασμός ιστοσελίδας blog, σχεδιασμός λογότυπου

Τα εμπορικά σήματα (brands) είναι κάτι παραπάνω από απλές εικόνες. Οι περισσότεροι άνθρωποι τα συνδέουν με ένα λογότυπο. Σκεφτείτε το διάσημο φαγωμένο μήλο της Apple. Ένα εμπορικό σήμα είναι κάτι πολύ περισσότερο από ένα λογότυπο - είναι μια υπόσχεση. Ένα εμπορικό σήμα θέτει μια προσδοκία που εσείς, ως καταναλωτές, περιμένετε να τηρηθεί.

Σε αυτό το άρθρο, θα μιλήσουμε για το τι ακριβώς αποτελεί ένα εμπορικό σήμα και θα σας δείξω πως μπορείτε να δημιουργήσετε το δικό σας brand ούτως ώστε να γίνετε αντιληπτοί στις προσπάθειες μάρκετινγκ μετέπειτα.

Τι είναι ένα εμπορικό σήμα;

Το εμπορικό σήμα είναι κάτι περισσότερο από ένα λογότυπο. Ένα εμπορικό σήμα είναι ένα σύνολο προσδοκιών σχετικά με ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Ένα λογότυπο είναι απλώς μια οπτική υπενθύμιση ενός εμπορικού σήματος. Το κλειδί της μάρκας δεν είναι μόνο το οπτικό στοιχείο, αλλά το τι σας κάνει να αισθάνεστε και τι περιμένετε όταν αλληλεπιδράτε με αυτή τη μάρκα. Μια μάρκα είναι μια υπόσχεση: μια υπόσχεση ότι θα σας προσφέρει κάποια αξία που περιμένετε με συγκεκριμένο τρόπο.

Τι είναι brand

Τι συνθέτει ένα εμπορικό σήμα;

Χρειάζεται τέσσερα πράγματα για να έχετε ένα brand: ένα μήνυμα, οπτικά στοιχεία, συνέπεια και επαναλαμβανόμενη έκθεση. Και τα τέσσερα αυτά στοιχεία απαιτούνται για τη δημιουργία ενός επιτυχημένου εμπορικού σήματος. Ας δούμε τι είναι καθένα από αυτά παρακάτω και πώς μπορείτε να δημιουργήσετε το δικό σας brand χρησιμοποιώντας αυτές τις έννοιες.

Το μήνυμα

Πρώτο, και πιο σημαντικό, είναι το μήνυμα. Ένα εμπορικό σήμα χωρίς μήνυμα δεν έχει σκοπό. Το μήνυμα είναι αυτό που προσπαθείτε να μεταφέρετε και τα συναισθήματα που προσπαθείτε να προκαλέσετε με το εμπορικό σήμα σας. Όταν δημιουργείτε το δικό σας branding, πρέπει να έχετε ένα κεντρικό μήνυμα που να το αντιπροσωπεύει.

Ποιο είναι αυτό που αντιπροσωπεύει η μάρκα σας; Για παράδειγμα, το branding της webgift βασίζεται στο μήνυμα της εστίασης σε προσαρμοσμένες και προσανατολισμένες στο αποτέλεσμα λύσεις στο διαδίκτυο.

Εικόνες

Δεύτερον, χρειάζεστε οπτικά στοιχεία. Αν και τα οπτικά στοιχεία δεν συνθέτουν την ίδια την επωνυμία είναι ωστόσο αρκετά σημαντικά. Προφανώς, ένα εμπορικό σήμα θα πρέπει να έχει ένα λογότυπο, επειδή αποτελεί μια απλή οπτική αναπαράσταση του εν λόγω brand, αλλά ένα καλό εμπορικό σήμα θα χρησιμοποιεί οπτικά στοιχεία όπου είναι εφικτό. To σύνολο των χρωμάτων και ένα στυλ που αντιπροσωπεύει το βοηθήσουν στο να γίνει αναγνωρίσιμο και να προωθηθεί το μήνυμα που αντιπροσωπεύει.

Συνέπεια

Στην συνέχεια, υπάρχει η συνέπεια. Μπορείτε να έχετε ένα υπέροχο μήνυμα και οπτικό υλικό, αλλά αν δεν έχετε συνέπεια, δεν θα αναπτύξετε ποτέ προσδοκίες για το εμπορικό σήμα σας -ή ακόμα χειρότερα, θα το προδίδετε συνεχώς.

Φανταστείτε τι θα συνέβαινε αν πηγαίνατε στα McDonalds και σε κάθε τοποθεσία είχε διαφορετικό μενού και διαφορετικές τιμές; Ένα μεγάλο μέρος της αξίας της μάρκας McDonalds θα είχε χαθεί. Όταν πηγαίνεις στα McDonalds, έχεις συγκεκριμένες προσδοκίες για το ποια θα είναι η εμπειρία σου.

Αν αυτή η εμπειρία αλλάζει συνεχώς, αν δεν υπάρχει συνέπεια τότε η μάρκα αρχίζει να χάνει το νόημά της.
Όσο πιο συνεπής μπορείτε να είστε, τόσο πιο επιτυχημένη θα είναι η μάρκα σας στο να μεταφέρει το μήνυμα που στοχεύει με απόλυτη ακρίβεια και σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους.

Συμβουλές δημιουργίας ενός επιτυχημένου brand

Επαναλαμβανόμενη έκθεση

Αυτό μας φέρνει στο τελευταίο συστατικό ενός εμπορικού σήματος: την επαναλαμβανόμενη έκθεση. Αν κάνετε όλα τα υπόλοιπα σωστά αλλά κάποιος εκτίθεται στο εμπορικό σήμα σας μόνο μία φορά τότε δεν θα σας ωφελήσει και πολύ. Μπορεί το λογότυπό σας να είναι ωραίο και να τραβάει τα βλέμματα, αλλά αν κάποιος το δει μόνο μια φορά, τι καλό σας έκανε;

Ο σκοπός της μάρκας είναι να δημιουργήσει ένα σύνολο προσδοκιών, ώστε όταν κάποιος ξαναδεί το λογότυπό σας ή ακούσει το όνομά σας να θυμάται αμέσως ποιος είστε και τι εκπροσωπείτε.

Όσο περισσότερο μπορείτε να προβάλλετε το εμπορικό σήμα σας και όσο μεγαλύτερη προβολή του έχετε, τόσο πιο πιθανό είναι να το θυμάται κάποιος και να θυμάται ποιος είστε.

Ελάτε να δημιουργήσουμε μαζί το brand σας! Ζήτηστε μια δωρεάν προσφορά και απολαύστε τα οφέλη που παρέχονται!

https://webgift.gr/templates/core_webgift/
0