Μια από τις πλέον σημαντικές υπηρεσίες, εφόσον έχουμε ολοκληρώσει τις εργασίες που μας έχουν ανατεθεί, θεωρείται η υποστήριξη των πελατών μας. Η υπηρεσία απευθύνεται αποκλειστικά στους ανθρώπους που μας έχουν προτιμήσει και αφορά οτιδήποτε έχουμε υλοποιήσει για αυτούς. Υπάρχει τέλος η επιλογή της συμβουλευτικής υπηρεσίας σε οποιοδήποτε ενδιαφερόμενο.
Τρόποι επικοινωνίας
Παρακάτω σας παρουσιάζουμε τους 4 διαθέσιμους τρόπους επικοινωνίας. Για την καλύτερη και πιο άμεση εξυπηρέτησή σας παρακαλούμε επιλέξτε την μέθοδο επικοινωνίας ανάλογα την προτεραιότητα που έχει το αίτημά σας. Ως διαθέσιμες...
Μια από τις πλέον σημαντικές υπηρεσίες, εφόσον έχουμε ολοκληρώσει τις εργασίες που μας έχουν ανατεθεί, θεωρείται η υποστήριξη των πελατών μας. Η υπηρεσία απευθύνεται αποκλειστικά στους ανθρώπους που μας έχουν προτιμήσει και αφορά οτιδήποτε έχουμε υλοποιήσει για αυτούς. Υπάρχει τέλος η επιλογή της συμβουλευτικής υπηρεσίας σε οποιοδήποτε ενδιαφερόμενο.
Τρόποι επικοινωνίας
Παρακάτω σας παρουσιάζουμε τους 4 διαθέσιμους τρόπους επικοινωνίας. Για την καλύτερη και πιο άμεση εξυπηρέτησή σας παρακαλούμε επιλέξτε την μέθοδο επικοινωνίας ανάλογα την προτεραιότητα που έχει το αίτημά σας. Ως διαθέσιμες καταστάσεις προτεραιότητας ορίζουμε την: Χαμηλή, Μεσαία και Υψηλή.
Αιτήματα υποστήριξης
Υποβάλλεται το αίτημά σας ενώ έχετε εισαχθεί επιτυχώς στην αντίστοιχη περιοχή του γραφείου μας. Ο χρόνος απόκρισή μας συνήθως δεν ξεπερνά τις 3 ώρες ωστόσο υπάρχουν περιπτώσεις όπου ενδέχεται να είναι μεγαλύτερος λόγω αργιών.
- Απαντώνται όλα τα αιτήματα ανεξαρτήτως προτεραιότητας.
- Απευθύνεται μόνο στους υφιστάμενους πελάτες.
Επικοινωνία μέσω ηλεκτρονικών μηνυμάτων.
Ως ηλεκτρονικά μηνύματα θεωρούμε την αποστολή τους είτε μέσω mail είτε μέσω της φόρμας επικοινωνίας. Για την αποστολή των emails μπορείτε να γράψετε το αίτημά σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση: info[at]webgift[dot]gr. Ως μέγιστος χρόνος απόκρισης ορίζουμε τις 2 ημέρες ωστόσο συνήθως απαντάμε άμεσα (εντός 6 ωρών).
- Απαντώνται όλα τα αιτήματα ανεξαρτήτως προτεραιότητας.
- Απευθύνεται όχι μόνο στους υφιστάμενους πελάτες άλλα και σε οποιονδήποτε το επιθυμεί.
Ζωντανή επικοινωνία μέσω Chat
Εναλλακτικός τρόπος άμεσης επικοινωνίας είναι το live chat. Για τις ανάγκες του εν λόγου τρόπου μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία του Messenger από το Facebook. Ο σύνδεσμος θα σας μεταφέρει στην σελίδα του γραφείου μας στο Facebook.
- Απαντώνται τα αιτήματα με χαμηλή προτεραιότητα μόνο μιας και συνήθως τα αιτήματα με υψηλότερη προτεραιότητα απαιτούν εκτενή ανάλυση οπότε κατ’ επέκταση χρειάζονται επιπλέον χρόνο για να απαντηθούν.
- Απευθύνεται σε όλους.
Τηλεφωνική επικοινωνία
Η υποστήριξη μέσω τηλεφώνου προσφέρεται αποκλειστικά στους πελάτες που μας έχουν εμπιστευθεί την φιλοξενία των ιστοσελίδων τους. Είμαστε πάντα διαθέσιμοι να απαντήσουμε σε κλήσεις με υψηλή και μόνο προτεραιότητα.
Αίτημα για τηλεφωνική επικοινωνία
Εαν επιθυμείτε να σας καλέσουμε για οποιοδήποτε άλλο λόγο, παρακαλούμε καθώς συμπληρώσετε την αντίστοιχη φόρμα αίτησης για τηλεφωνική επικοινωνία.