Ιστοσελίδα μέρος 3ο - Έλεγχος

Στα μέρη 1 και 2, είδαμε πως να ενημερώσετε μια εταιρεία και να συνεργαστείτε μαζί της. Τώρα προχωράμε στο σημείο όπου έχετε ήδη εγκρίνει τα σχέδια και την ανάπτυξη, στη φάση του ελέγχου. Αυτή είναι μια φάση κλειδί που μπορεί συχνά να "εκτροχιάσει" ένα project. Η εταιρεία πρέπει να σας έχει δώσει ένα εκτιμώμενο χρόνο ολοκλήρωσης του project. Όταν τελειώσουν την κατασκευή και τον δικό τους εσωτερικό έλεγχο, θα σας το δώσουν για να κάνετε το δικό σας έλεγχο και να δώσετε τη συγκατάθεση να ανέβει η σελίδα στο ίντερνετ. Προετοιμασία Περιεχόμενο Να έχετε όλο το περιεχόμενο σας έτοιμο να μπει στ...

κατασκευή ιστοσελίδας, ανάπτυξη, έλεγχος, κατασκευή ιστοσελίδας blog

Στα μέρη 1 και 2, είδαμε πως να ενημερώσετε μια εταιρεία και να συνεργαστείτε μαζί της. Τώρα προχωράμε στο σημείο όπου έχετε ήδη εγκρίνει τα σχέδια και την ανάπτυξη, στη φάση του ελέγχου. Αυτή είναι μια φάση κλειδί που μπορεί συχνά να "εκτροχιάσει" ένα project. Η εταιρεία πρέπει να σας έχει δώσει ένα εκτιμώμενο χρόνο ολοκλήρωσης του project. Όταν τελειώσουν την κατασκευή και τον δικό τους εσωτερικό έλεγχο, θα σας το δώσουν για να κάνετε το δικό σας έλεγχο και να δώσετε τη συγκατάθεση να ανέβει η σελίδα στο ίντερνετ.

Προετοιμασία

Έλεγχος ιστοσελίδας

Περιεχόμενο

Να έχετε όλο το περιεχόμενο σας έτοιμο να μπει στο σύστημα. Προσθέτοντας αυτό το περιεχόμενο όχι μόνο παρέχει ένα καλό τρόπο για να ελεγχθεί το σύστημα διαχείρισης περιεχομένου, αλλά δίνει τη δυνατότητα και σε άλλους χρήστες να δουν τη σελίδα σε μια μορφή όσο το δυνατόν πιο κοντά στην τελική της μορφή, ώστε να μπορούν να σας πουν εντυπώσεις.

Σενάρια ελέγχου

Με κάποιο εξτρά κόστος, η εταιρεία μπορεί να γράψει τέτοια σενάρια για εσάς ή ακόμα και να κάνει έλεγχο τρίτου προσώπου για εσάς.

Τα σενάρια πρέπει να γράφονται από τη σκοπιά της πλοήγησης της σελίδας από το χρήστη. Δε χρειάζεται να βάλετε πολλές λεπτομέρειες σε αυτά, φροντίστε να περιλαμβάνουν απλά και φυσιολογικά πράγματα που θα έκανε ένας χρήστης της σελίδας σας.

Μπορείτε επίσης να σκεφτείτε σενάρια για εσάς ως διαχειριστής της ιστοσελίδας.

Προγραμματισμός χρόνου

Είναι σημαντικό να κανονίσετε το χρόνο ελέγχου της ιστοσελίδας. Αυτό σας βοηθά να μείνετε στην "χαραγμένη" πορεία και διασφαλίζει ότι θα έχει την απόλυτη προσοχή σας.

Πλαίσιο

Θυμηθείτε τι έχετε συμφωνήσει με την εταιρεία. Αν έχετε συμφωνήσει για ενημέρωση ανάπτυξης, αυτή είναι ένας τρόπος-κλειδί για τον έλεγχο της ιστσοσελίδας.

Όταν ο έλεγχος γίνεται επίπονος

Οι ιστοσελίδες πολλές φορές κολλάνε στην ανάπτυξη και στις περιόδους ελέγχου. Αυτό συμβαίνει για μια σειρά από λόγους::

  • Δεν είχε συμφωνηθεί ενημέρωση ανάπτυξης πριν την κατασκευή -το σάιτ πέφτει κάτω από τις προσδοκίες σας και η εταιρεία πρέπει να κάνει μεγάλα κομμάτια ανάπτυξης κατά τη διάρκεια του ελέγχου αντί να διορθώνει σφάλματα στον κώδικα. Νομίζατε ότι θα πάρετε αυτό:
    plush chair

άλλα πήρατε αυτό:

stool

Πως να αποφευχθεί: Πάντα να γίνεται συμφωνία για το ποια θα είναι η βασική λειτουργικότητα της ιστοσελίδας, ιδανικά με ένα κείμενο που θα αναφέρει λεπτομερώς πως θα δουλεύει αυτή.

  • Παραμόρφωση πλαισίου - αυτή είναι συχνά η ραχοκοκαλιά της διαμάχης μεταξύ των πελατών και της εταιρείας. Αν η πρόταση και η μετέπειτα ενημέρωση ανάπτυξης δεν είναι ξεκάθαρες και λεπτομερείς σχετικά με τη λειτουργικότητα, τότε είναι πιθανό επιπρόσθετα κομμάτια να "κουμπώσουν" λάθος.

Πως να αποφευχθεί: Ελέγξτε τα έγγραφα που έχετε λάβει από την εταιρεία και την αρχική σας ενημέρωση. Είναι το αίτημα σας στα πλαίσια της λογικής; Αν είστε διατεθειμένος να πληρώσετε για έξτρα λειτουργικότητα, σιγουρευτείτε ότι είναι απαραίτητη και όχι απλά "καλή για να υπάρχει", διαφορετικά παρατείνετε την περίοδο ελέγχου χωρίς λόγο.

Τα παραπάνω μπορούν, δυστυχώς, να χαλάσουν τη σχέση μεταξύ πελάτη και εταιρείας. Σας λένε "Όχι, αυτό είναι εκτός πλαισίου" ή "Αυτό δεν είναι αυτό που συζητήσαμε". Τους λέτε "Δε μου το είπατε" ή "Έπρεπε να το είχατε προβλέψει αυτό". Όσο περισσότερο σχεδιασμό κάνετε στην αρχή του project τόσο λιγότερο πιθανό είναι να συμβεί κάτι τέτοιο, αφού:

  • Όλες οι δύσκολες συζητήσεις έρχονται στην αρχή, όχι κοντά στο τέλος, όταν το έργο έχει ήδη αναπτυχθεί
  • Ξέρουν και τα 2 μέρη (πελάτης - εταιρεία) τι να περιμένουν και δεν υπάρχουν εκπλήξεις
  • Κάθε ρίσκο είναι πιθανότερο να έχει αναγνωριστεί και μετριαστεί.

Αναπόφευκτα με τα project ιστοσελίδων, υπάρχουν απαιτήσεις που αλλάζουν και θα υπάρχουν μικρά πράγματα που ξεχνιούνται. Η περίοδος ελέγχου πρέπει να εστιάζεται στο να διορθώσει αυτά τα μικρά πράγματα και σε τυχόν μικροαλλαγές, με στόχο να μείνει το project στο σωστό μονοπάτι και την προετοιμασία του σάιτ να βγει "στον αέρα".

https://webgift.gr/templates/core_webgift/
0