10 συμβουλές για ένα επιτυχημένο eshop
Πάρτε το στα σοβαρά Το διαδίκτυο σας δίνει αρκετές ευκαιρίες με πάρα πολλούς τρόπους. Αν δεν γνωρίζετε τις διαθέσιμες επιλογές από τις οποίες μπορεί να ωφεληθεί η επένδυσή σας τότε θα ήταν προτιμότερο να απευθυνθείτε σε επαγγελματίες του χώρου. Το πρώτο βήμα είναι να δώσετε σε τουλάχιστον ένα άτομο την ευθύνη της ιστοσελίδας σας για τη διαχείρισή της. Δεν χρειάζεται να γνωρίζει αρκετά πράγματα για την τεχνολογία. Το μόνο που χρειάζεται είναι να γνωρίζει καλά τα προϊόντα και να είναι σε θέση να απαντήσει σε αιτήματα των πελατών σας μέσα σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα. Δημιουργήστε μια καλή σ...
συμβουλές, ηλεκτρονικό κατάστημα, συστατικά επιτυχίας, eshop, κατασκευή ιστοσελίδας blog, pigogo
Πάρτε το στα σοβαρά
Το διαδίκτυο σας δίνει αρκετές ευκαιρίες με πάρα πολλούς τρόπους. Αν δεν γνωρίζετε τις διαθέσιμες επιλογές από τις οποίες μπορεί να ωφεληθεί η επένδυσή σας τότε θα ήταν προτιμότερο να απευθυνθείτε σε επαγγελματίες του χώρου.
Το πρώτο βήμα είναι να δώσετε σε τουλάχιστον ένα άτομο την ευθύνη της ιστοσελίδας σας για τη διαχείρισή της. Δεν χρειάζεται να γνωρίζει αρκετά πράγματα για την τεχνολογία. Το μόνο που χρειάζεται είναι να γνωρίζει καλά τα προϊόντα και να είναι σε θέση να απαντήσει σε αιτήματα των πελατών σας μέσα σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα.
Δημιουργήστε μια καλή στρατηγική
Ο ανταγωνισμός στο διαδίκτυο είναι μεγάλος. Γιατί λοιπόν να αγοράσει κανείς από το δικό σας κατάστημα και όχι από αυτό του ανταγωνιστή; Υπάρχουν 3 στρατηγικές που αφορούν αποκλειστικά τη δική σας επιχείρηση και την πολιτική που θα ήταν καλό να έχετε υπόψιν.
Στρατηγικές προώθησης
- Πώληση στην χαμηλότερη τιμή.
- Πώληση κατά αποκλειστικότητα.
- Επιλογή υπηρεσιών προώθησης.
Μην ξεχνάτε η συνέπεια στις στρατηγικές κατασκευής και προώθησης έργων στο διαδίκτυο φέρνουν τα επιθυμητά αποτελέσματα.
Εμφάνιση ιστοσελίδας
Αν έχετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα χαμηλής ποιότητας αισθητικά όπου δεν υπάρχει συμβατότητα σε φορητές συσκευές είναι αρκετά πιθανό να έχουμε έναν αρκετά χαμηλό ρυθμό μετατροπής επισκεπτών/πωλήσεων. Επιλέξτε λοιπόν για την κατασκευή του ηλεκτρονικού σας καταστήματος τους επαγγελματίες εκείνους που είναι σε θέση να απογειώσουν το έργο. Αποφύγετε την χρήση εικόνων χαμηλής ποιότητας καθώς επίσης κάνετε τακτικούς ελέγχους ορθής λειτουργίας σε διάφορους πλοηγούς.
Ευκολία στην πλοήγηση
Όλοι οι καταναλωτές θέλουν να βρουν τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν άμεσα. Αποφύγετε σενάρια που κάνουν την διαδικασία σύνθετη.
Μπείτε στη θέση του καταναλωτή
Ο καλύτερος τρόπος για να κατακτήσετε την καταναλωτική φιλοσοφία του διαδικτύου είναι να υιοθετήσετε μόνοι σας την αντίστοιχη συμπεριφορά. Δοκιμάστε να κάνετε μερικές αγορές online και δείτε με ποιο τρόπο οδηγηθήκατε στα ηλεκτρονικά καταστήματα που επιλέξατε καθώς και με ποιο τρόπο και πόσο εύκολα ή δύσκολα κάνατε μια αγορά. Θα σας βοηθήσει αρκετά.
Δημιουργήστε εμπιστοσύνη στους πελάτες σας
Δεν θα αγοράζατε από ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που δεν υπάρχει εμπιστοσύνη. Αφού δεν θα το κάνατε εσείς δεν θα το κάνουν ούτε και οι επισκέπτες σας. Μη ξεχνάτε να σημειώνετε τις απαραίτητες πληροφορίες που διασφαλίζουν τα δικαιώματα των πελατών σας αλλά και της επιχείρησής σας. Δώστε σαφής πληροφορίες στους πελάτες σας όσο αφορά την προέλευση της εταιρείας, τους τρόπους πληρωμής και αποστολής των προϊόντων. Σκοπός η απόλυτη αποσαφήνιση της αγοραστικής διαδικασίας. Είναι σημαντικό επίσης να αναφέρονται τα στοιχεία επικοινωνίας.
Διαφήμιση
Αν δεν προωθήσετε το κατάστημά σας δεν θα έχετε και την επιθυμητή επισκεψιμότητα σε αυτό. Υπάρχουν αρκετοί τρόποι για να προωθήσετε το έργο ηλεκτρονικά και μη.
Ανανεώστε το κατάστημά σας
Όπως σε ένα φυσικό κατάστημα ανάλογα την περίοδο προβαίνετε στην αισθητική ή εμπορική ανανέωσή του έτσι και σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα θα χρειασθεί να ανανεώσετε τους καταλόγους, τα προϊόντα και τις προσφορές σας. Χρησιμοποιήστε τα στατιστικά κίνησης των πελατών σας για να δείτε ποια προϊόντα σας χρίζουν ανανέωσης. Όπως οι αγοραστικές τάσεις μεταβάλλονται έτσι θα χρειαστεί να μεταβληθούν οι αρχικές σας εκτιμήσεις.
Γίνετε πρωτοπόρος
Όπως υποδεικνύεται και στατιστικά ο πρώτος που κάνει κάτι ηγείται του ανταγωνισμού. Αν το ηλεκτρονικό σας κατάστημα αφορά ένα αντικείμενο πρωτόγνωρο για τα δεδομένα, μη διστάσετε να το δοκιμάσετε πρώτοι. Δεν υπάρχει χρόνος για δεύτερες σκέψεις καθώς το επιχειρηματικό ρίσκο είναι μηδαμινό.
Οπλιστείτε με υπομονή
Όπως είναι αναμενόμενο για ένα φυσικό κατάστημα να χρειαστεί χρόνος μέχρι να φέρει κέρδη, έτσι και σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα χρειάζεται το χρόνο του. Μην περιμένετε κέρδη και μην απογοητεύεστε αν από την πρώτη μέρα δεν δείτε επιτυχία. Το διαδίκτυο είναι ένας οργανισμός που σαν κάθε άλλος ακολουθεί κανόνες, μεθοδολογίες και συγκεκριμένη διαδρομή.
Και μιας και γράφουμε για eshop και online αγορές το γραφείο μας προτείνει την Pigogo! Μια υπηρεσία που επιστρέφει χρήματα από παραγγελίες που κάνετε σε δημοφιλή eshops! Εγγραφείτε στην υπηρεσία και κερδίστε. Απλά και δοκιμασμένα!